בקרוב... יתגלו סודות השרלטנות כשיש לאדם אמונה היא מלווה אותו נאמנה לאורך כל הדרך, מאירה לו את דרכו בהיותו מצוי בפסגת ההצלחות ובאפילות הניסיון בו הוא שרוי. אולם כששקרים נעטפים בניסוחים אלגנטיים, קל לשמור מרחק מהאמת הלא נעימה.
הפיכת השקר לנורמה מעוותת את מושגי היסוד של קיומנו והיא חמורה שבעתיים כאשר
הדמוקרטיה מאפשרות רענון השורות בשיטות לא הגונות. את תרבות השקר חייבים להכרית, נקודה.
הנהלת הארגון החדשה נבחרה באופן דמוקרטי וחוקי, הנהלת ארגון הממונים לא נעלה במנעול את עצמה לאין ספור שנים או עד אחרי הפנסיה. ארגון הממונים הוא הבית של כלל הממונים ולכל חבר יש היזדדמנות להתמודד על הנהגתו של הארגון.
הנהלת הארגון שומרת על דפוסי תרבות מקובלים ואצילים והיא אינה מישתלחת על אף קבוצה או אדם ופועלת בטוהר מידות ויושרה שאין כדוגמתה. אין לנבחר שבחר את עצמו, את הזכות האתית והמוסרית לשנות עמדות הפוכות ממה שהבטיח בהצהרותיו לאחר שקיבל את אמונו של הציבור והפך את השקר לנורמה. כשמשקרים לך בלי להתבייש או להניד עפעף, יש כאן בעייה מהותית באמינות ובנאמנות. למה ? כי אין על מי לסמוך , What`s the fuck.. תרבות השקר החמורה, מרוקנת את המילים מתוכנן. פריחתם של נורמת השקרים בתיפארת ה"פייק ניוז" מזהמת כל חלקה טובה במעמדו האצילי של האדם לפני התפקיד או המרוץ לגלימה שלא ביושר. אין אלה שקרים לבנים מתחום אפור שאינו חד משמעי, שקר במצח נחושה, התכחשות להתחייבויות ברורות לכאורה "ברחל בתך הקטנה" , אינו מותיר פתח למילוט שיעניק את "הסמוך עליו הוא.. תחמן במסווה אמין" לרגע. הפצת שקרים שהם חלק בלתי נפרד מאישיות שרלטנית ונורמה חברתית לא מקובלת. הדרך היחידה להחזיר למילים את ערכן היא לומר את ה- "אמת". עוד לא קם הביל גייטס או גמריהו בן שפן בבטיחות שיאמר אמרתי ? הבטחתי ? התחייבתי ? אז מה ? זה מחייב אותי לעמוד בדיבורי ? הצחקתם ! כאלם פאדי, אין שום משמעות לדברים שנאמרים ונכתבים על הקרח או על שטחה של אנטארתיקה שגם הנמסה בהדרגה. אתה רואה אנשים בחליפות ועניבות עומדים מול מיקרופונים ומצלמות, מצהירים הצהרות בשמם ובשם אחרים, מבטיחים הבטחות, מאשרים, מכחישים, ואתה יודע שהכל בלוף. בעוד דקה יעשו את ההיפך הגמור, בלי למצמץ. וכך נאמר: " ויעמוד השרלטן על בימת נואמיו עם חליפתו ויפיץ את שקריו בקול אל תוך המיקרופון המתפרץ מהרמקול הצורם עם אקו. התמימים ה-המומים, האמינו למילים בתקווה ההזויה ויתאכזבו . ויקום הצדיק ויוכיח את אמינותו לעם, והעם הריע לו על מעשיו ואמינותו"
הגיע הזמן לשאוף למעשים שביאורם "נעשה ונשמע" ונקיים. בניגוד גמור לעצת היצר, המסתיר ומעלים בחומריות את האמת ומנסה בעורמה לשכנע את האדם ה- פתי שאם ישמע לייצרו כאילו ישיג את מטרתו, בעוד האמת המוכחת היא הפוכה לחלוטין. לכולנו ידוע המושג "שעיר לעזאזל" שפירושו לתת חלק לשטן כדי שלא יקטרג עלינו. אי אפשר לסגור את כל הדלתות בפני השטן, חייבים להיות מודעים שהוא קיים ותובע את חלקו. כל השומע ליצרו מפסיד את ההזדמנות לחוות את חווית השיתוף וההצלחות שנוחל הארגון - הגב האמיתי שלך ושלי היחיד והמיוחד.
הקטר שמושך את כל הקרונות: השאיפה של הנהלת הארגון, העוסקת בפיתוח וקידום מטרות הממונה על הבטיחות, לצמוח לגדול ולהוסיף תכנים ולהעשיר את הממונה מכל הבחינות. לדוגמא, האקסטרות: ימי עיון בחינם במהלך השנה, כנסים במלונות פאר במחירים נמוכים מאוד, כרטיס חבר ועוד. השכלה אקדמית לחברי באוניברסיטת חיפה ועוד הפתעות.
שימו לב ! הארגון בתכניותיו, לא יחייב את הממונה בתשלום אגרה שנתית הנתמכת בחוק ולא יגיש הצעת חוק לעניין זה ( כדוגמת תשלום אגרה מחייב בלשכת עורכי הדין , בעלי מלאכה ואחרים ).
ארגון הממונים יעמוד כחומה בצורה מול תכניות של בעלי עניין אינטרסנטים שמהותם רחוקה מהמושג " התנדבות ". הארגון שלך ושלי מתוחזק מעלויות דמי חבר, מסכום של -. 1 שקל ליום ההופך לרווח נקי לכל ממונה. מכוח רצונך ומאהבה נפיק תועלת רבה לכל חבר בארגון. אזהרה: הארגון איננו סימולטור לאימונים או לסטאז`רים בעת הזו. אם לא שמת לב, ייחבטו בך. יש לשים קץ לשרלטנות, לקומבינציה ולמניפולצייה של חאגיזאדאית, אלה שחדרו לתחום הבטיחות ומנסים להחדיר וירוס למערכת, בדרכיהם הנלוזות כדי להשחיר את מה שבהקרבה ובנתינה - זך. במקום לעסוק בבנייה של עצמם ולהביא בשורה מיסודות מוצקים ולא רעועים, להפריע ולאיים בסלוגן תיתבעו אותי, אני ואני ולהיתחנן שיוותרו לו כי הוא... נראה להם שממוני הבטיחות הם אשכרה אהבל`ים. אלה שעוד לא התעוררו, פעמוני האזעקה יעירו אותם, מקווה שישקימו בזמן, רגע לפני... שיאכילו אותם כמו בסיפור השועל שנכנס לפרדס ולא הצליח לצאת ממנו. ממונה יקר, בידיים שלך להחליט רגע לפני שייכפו עליך לשלם אלפי שקלים נגד רצונך על "כאלם פאדי" כי נימנמתה בשמירה והולכת שולל. "כי יסיתך אחיך בן אמך" ( פרשת ראה ג. ז ) והשאלה היא " עלאש".
החלום שלי שבעוד כמה שנים יגידו " גדלנו עליכם" והיתקרבנו. קחו נשימה עמוקה וגייסו ממונים לארגון המניע מגוון רחב של נושאים רבים, היו בטוחים כי הגעתם למקום הנכון.
ארגון הממונים על הבטיחות והבריאות התעסוקתית בישראל 1965 הוא הגב היציב, היציג, כיפת הברזל שתוביל את ממונה הבטיחות למקומות הראויים לו. ארגון הממונים על הבטיחות - נאמן למקור. יעקב עזרא - יו"ר הארגון.